HTML

Láttam

Tánc és környéke. Főleg balett és modern. Általában vélemény, ajánló csak ritkán.

Címkék

ajánló (20) balett (45) flamenco (21) kult (112) kultúra (115) megmondó (12) modern tánc (52) operaház (36) tánc (119) trafó (12) web (14) Címkefelhő

Keresés

Google

Friss topikok

2008.10.26. 09:46 Gyagilev (törölt)

A magyar net sivárságáról

Címkék: kult kultúra tánc megmondó modern tánc mu színház

Anat Danieli darabját (Have you been to the movie "Death of a Lady"?) néztük meg október 24-én pénteken a MU színházban.

A darabról írás fog megjelenni az Ellenfényben, amint kész, belinkelem ide. Ez az bejegyzés azonban nem erről akar szólni.

A cikk írása előtt rákerestem a koreográfus, társulatvezető nevére, gondoltam, kis háttérkutatást végzek. Az magyar találatok rövid áttekintése megerősítette bennem azt a képet, ami eddig is élt bennem a magyar web tánc szegletéről. Ugyanis az összes honlap, amelyik említi a fenti eseményt, szinte szóról-szóra ugyanazt a pár mondatot közli (nem egyedi eset sajnos, csak most jutottam el oda, hogy írok is róla).

pl.:

kultúra.hu
MU színház
Bálintház
Kidma
Borsa.hu

Hozzá kell tenni, hogy a MU Színház honlapja lehetett a forrás, illetve a Borsa.hu legalább néhány toldalékot megváltoztatott. Eléggé szánalmas. Van ennek így értelme? A magyar web ctrl+c - ctrl+v-ből áll? Úgy tűnik, sok esetben. Felhívnám a figyelmet továbbá, hogy a kutúra.hu nem hobbiból, vagy vállalkozásként, saját pénzből üzemeltetett oldal. Én köszönöm, nem szeretném az adómat arra költeni, hogy valaki egy szöveg innen odamásolásával pénzt keressen.

 

 


2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lattam.blog.hu/api/trackback/id/tr48732232

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

charlie 2008.10.26. 12:13:02

Ez nem csak erre jellemző, nézd meg a híreket pl, azokat is össze vissza copipasztelik. Jobb esetben engedélyes, de az engedély nélküli másolás se ritka (és nem csak kis oldalak teszik ezt!)

Beau · http://www.beau.hu 2008.10.28. 16:11:38

Jelentem én nem másolok :-D
süti beállítások módosítása