HTML

Láttam

Tánc és környéke. Főleg balett és modern. Általában vélemény, ajánló csak ritkán.

Címkék

ajánló (20) balett (45) flamenco (21) kult (112) kultúra (115) megmondó (12) modern tánc (52) operaház (36) tánc (119) trafó (12) web (14) Címkefelhő

Keresés

Google

Friss topikok

2009.07.13. 12:34 Gyagilev (törölt)

Városi szív

Címkék: ajánló kult kultúra tánc modern tánc

Érdekes, izgalmas, ötletes, követendő kezdeményezésnek lehet részvevője, szemtanúja, aki holnap 17:30-tól 18:05-ig a Bazilika előtti téren fog ténferegni. Részletek itt.

Remélhetőleg én is ott leszek és majd jól megírom, mit láttam, hallottam, továbbá a látottakat kontextusba helyezem és összekötöm a projekt többi elemével. Várható még beszélgetés Enikővel, a projekt kiötlőjével, vezetőjével.

Mindenképpen meg kell jegyezni, hogy valahogy így kell egy, a tömegeknek szóló eseményt a neten felvezetni 2009-ben:

blog friss, gyakran megújuló tartalmakkal

jelenlét a facebookon

Gondolom, a wiwen is vannak, de ott én nem, tehát abból kimaradok.

Továbbá így lehet a táncot, ami jelenleg gyakorlatilag senkit nem érdekel, megpróbálni valahogy közelebb vinni.


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lattam.blog.hu/api/trackback/id/tr91243320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása