HTML

Láttam

Tánc és környéke. Főleg balett és modern. Általában vélemény, ajánló csak ritkán.

Címkék

ajánló (20) balett (45) flamenco (21) kult (112) kultúra (115) megmondó (12) modern tánc (52) operaház (36) tánc (119) trafó (12) web (14) Címkefelhő

Keresés

Google

Friss topikok

2010.08.25. 08:00 Vestris

Ránc

Címkék: ajánló kult kultúra szolgálati közlemény tánc

Amint a kedves olvasó láthatja, ráncfelvarrás kezdődött. A blog átmenetinek tűnő arculatát egy másik, szintén átmenetinek tűnő váltotta fel. Nevem is megváltozott, de még mindig én vagyok én.

Ahogy közeledik az ősz és indul a színházi évad, lassan feléled ez a blog is. Az arculat majd egyre szépül, a tartalom pedig frissül.

Továbbra is várok minden kedves olvasót!

 


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lattam.blog.hu/api/trackback/id/tr782243189

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása