HTML

Láttam

Tánc és környéke. Főleg balett és modern. Általában vélemény, ajánló csak ritkán.

Címkék

ajánló (20) balett (45) flamenco (21) kult (112) kultúra (115) megmondó (12) modern tánc (52) operaház (36) tánc (119) trafó (12) web (14) Címkefelhő

Keresés

Google

Friss topikok

2008.03.24. 08:57 Gyagilev (törölt)

ifj. Nagy Zoltán

Címkék: kult kultúra tánc balett ifj nagy zoltan


Tegnap, 2008. március 23-án elhunyt ifj. Nagy Zoltán.

Nagyon szerettem az előadásait, az Operaház zseniális táncosaként nagy része van abban, hogy megszerettem ezt a műfajt.
Helyettem méltassa egy Hattyúk tava pas de deux.



Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lattam.blog.hu/api/trackback/id/tr20394209

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása