HTML

Láttam

Tánc és környéke. Főleg balett és modern. Általában vélemény, ajánló csak ritkán.

Címkék

ajánló (20) balett (45) flamenco (21) kult (112) kultúra (115) megmondó (12) modern tánc (52) operaház (36) tánc (119) trafó (12) web (14) Címkefelhő

Keresés

Google

Friss topikok

2008.02.08. 18:38 Gyagilev (törölt)

Szolgálati közlemény

Sajnos a néhány bejegyzéssel ezelőtt beígért "Elfújta a szél"-kritika idén elmarad. Oka az, hogy sajnos rajtam kívül álló okok miatt nem tudtam elmenni az előadásra. Persze műveltebb olvasóimban rögtön felmerülhet a kérdés, miért akadálya ez egy kritika megírásának? Láttunk már példát az ellenkezőjére...

Én azonban sajnos ilyen maradi vagyok: próbálok csak olyasmiről írni, amit már láttam. Kárpótlásul megpróbálok helyette valami interjút kicsikarni valakiből, akinek valami köze van/volt ehhez a darabhoz.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lattam.blog.hu/api/trackback/id/tr21331545

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

El Lobo - A farkas · http://joljarok.hu/blog 2008.03.20. 08:07:52

Nekem tetszik ez a "maradi" hozzáállás! :-)
süti beállítások módosítása